Wednesday, February 2, 2011

Seorang doktor mati dipukul pesakit





Laporan: Berus Li

 





KUALA LUMPUR, 2 Februari 2011 - Seorang doktor pakar bedah Hospital Tung Shin, Jalan Pudu, Bill Goats mati dipukul oleh seorang pesakitnya sendiri. Kejadian itu berlaku kira-kira jam 6 pagi sewaktu azan berkumandang.

Dr. Bill Goats dan produk terbarunya, Jus Soli.
Besi katil yang dipatahkan suspek
Kejadian itu berlaku gara-gara doktor tersebut bertindak memberi anastetik dengan dos yang berlebihan sehingga suspek tertidur dengan nyenyaknya. Sewaktu pesakit tersebut tidur, dia bertindak ganas dengan memukul doktor itu dengan menggunakan besi katil yang dipatahkannya sendiri.

Doktor Goats cedera parah di bahagian kepala, manakala kemaluannya ditusuk besi yang dipatahkan oleh suspek. Pakar forensik Hospital Kuala Lumpur, Dr. Rosmah binti Mansoura berkata, mangsa meninggal dunia disebabkan oleh pendarahan yang teruk di bahagian kepala.

Nintendo Wii yang dikatakan suspek
Suspek ditahan di Balai Polis Bukit Aman untuk siasatan lanjut. Berdasarkan keterangan suspek, suspek dikatakan sedang bermimpi bermain permainan video arked tenis Nintendo Wii yang memerlukan pukulan sebenar, bukan sekadar menekan butang joystick. Disebabkan kandungan dos anastetik yang tinggi, suspek langsung tidak sedarkan diri dan mendakwa dia sedang tidur nyenyak di dalam dewan bedah itu. - Beruknama

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...