Saturday, December 10, 2011

Nofnqewfiownfioafwpiogfrnoaiwg!


Assalamualaikum...

Serious dah lama gila aku tak update blog. Sejak naik final year ni, tak menyempat-nyempat nak update. Busy dengan FYP, GDP, coursework, presentation..... Aku pun tak tau nak post apa sebenarnya ni.. Aku tengok makin banyak shoutout aku tu. Means ada la orang yang bersimpati berkunjung ke blog aku ni kan. Haaa.. Anyway, thanks a lot, guys!

Aku malas nak taip sebenarnya ni. Aku just korek-korek laptop aku, dan paste je gambar-gambar yang aku rasa kelakar (bagi aku laa). Orait?

Aku main Cleverbot haritu. Bosan. 

Housemate aku trolling Wimax punya technical team. 

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim tengah mengigau. Dia tweet ni pukul 1 pagi.

Aku paling suka screenshot ni. Tak berhenti aku gelak baca komen kedua tu. Hewhewhew...

Macam familiar? Korang ke? Aku pun jugak (4 tahun lepas).

Pasangan gay terhot Malaya.. 
Ni dah lama ni. Masa ni aku tengah intern. Rupanya ada jugak staff yang main Dota masa kerja ye....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...