Wednesday, September 7, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Assalamualaikum. Fuh fuh. Tiup sikit habuk kat blog aku ni. Sepanjang Ramadhan, aku tak sempat update 1 entry pun. Eh. Sempat la. Entry pasal screenshot tu.

Anyway, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada semua pembaca blog tak femes aku ni. Aku nak mohon ampun, mohon maaf, sekiranya kandungan dalam blog aku ni telah mencetus rasa tak puas hati korang terhadap aku. Maklumlah, aku manusia, mesti ada silapnya.

Akhir kata, terimalah serangkap pantun Jawa ni;

Bocah cilik mangan sego,
Sego dipangan karo gulo,
Wes suwi arek ngomong Jowo,
Dino royo njalok ngapuro.

Nyimpen jenang nang jero tin,
Arek digowo mareng suro,
Keluputan kulo lahir batin,
Salah silap njalok ngapuro.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...