Tuesday, July 19, 2011

Lawak yang tak direka-reka

Ada di antara korang yang suka sangat stalk profile orang lain. Tapi, bila stalk, apa yang korang tengok sebenarnya? Gambar dia ke? Wall dia ke? Relationship status dia ke? Whatever la. Tapi aku, aku bila stalk orang, aku suka tengok part 'Info' dia. Terkekeh-kekeh aku ketawa tengok sesetengah profile info. Lawak yang tak direka-reka. Seriously. Tak caya? Meh tengok.


Tengok, jangan tak tengok. Baca betul-betul. HAHAHAHAHAHAHAHA! Bapak segala bapak punye lawak ni. Annoying pun ada. 'Baled'? 'WTW'? 'Full taken'? HAHAHAHAHAHA! Full taken tu paling takleh blah. 

By the way, 'trismas' tu monyet spesis ape kak? Siap 'F*CK' lagi tu. Tak padan dengan perempuan. Sorry la ye, aku ni anti betul dengan perempuan yang suka memaki-maki macam ni. Selalunye perempuan macam ni tak makan saman. Selalunya la. Jangan ada yang terasa pulak. Ini pendapat aku.

Nak lagi? Adaaa.. Ni lagi best. Essay siap. 


HAHAHAHAHAHAHA! Yang ni aku rasa straight Google Translate ni. Adoi makkk... Banyak benor kalau aku nak highlightkan. Tapi yang paling terbaik sekali...'Edification'! HAHAHAHAHAHA! Waduhhhhhh!

Sorry ye tuan empunya profile. Aku memang jahat.

Kalau nak tulis about me tu, tulis simple sudah. Nak tulis macam essay buat ape? Aku anti benar dengan perempuan yang suka taruk 'pre-conditions' panjang-panjang kat column about me tu. Taknak sangat strangers add ko, tulis je "AKU TAK SUKA STRANGERS ADD AKU". Straight to the point. Takde melalut-lalut, meleret-leret macam ular sawa. Memang la untuk keselamatan, tapi tak payah nak over sangat la. Sampaikan "Bila aku approve, aku paling tak suka orang tak ucap terima kasih or whatever". Kejadahnye tu? Perlu ke?

Moral of the story: Pesbuk bukan kertas Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris SPM.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...